پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2838
-
الف
+

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در تهران

مهدی آشنا مدیر بخش پوستر و عکس جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اعلام کرد که نمایشگاه عکس و پوستر این جشنواره بعد از همدان در تهران نیز برپا خواهد شد.

مهدی آشنا مدیر بخش پوستر و عکس جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اعلام کرد که نمایشگاه عکس و پوستر این جشنواره بعد از همدان در تهران نیز برپا خواهد شد.

وی گفت: نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره همزمان با برگزاری این رویداد هنری از 22 آذر در همدان آغاز به کار می‌کند و تا پایان جشنواره برپا خواهد بود اما از آنجا که تعدادی از هنرمندان و علاقه‌مندان، امکان حضور در همدان را ندارند، قرار است این نمایشگاه بعد از برگزاری جشنواره در تهران نیز برپا شود.

آشنا همچنین گفت: دو دوره پیش که دبیری جشنواره بر عهده پیام دهکردی بود، برای اولین بار این بخش به جشنواره اضافه شد و مسئولیت آن بر عهده سیامک زمردی مطلق و امیر اسمی بود و با توجه به استقبال شرکت کنندگان، امسال نیز دومین نمایشگاه پوستر و عکس جشنواره برگزار می‌شود.

وی درباره رویکرد نمایشگاه امسال و تفاوت آن با دوره گذشته گفت: امسال برای اولین بار این نمایشگاه به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و قرار است جوایز این بخش به دلار پرداخت شود.

او ادامه داد: این شیوه فرصت بسیار خوبی است تا هنرمندان داخلی بتوانند در کنار همکاران خود در دیگر کشورها، آثارشان را محک بزنند.

وی درباره دعوت از هنرمندان خارجی برای شرکت در این نمایشگاه توضیح داد: با توجه به نوپا بودن این بخش، قرار شد برای پرهیز از موازی کاری، فراخوان بخش پوستر و عکس از طریق بخش بین‌الملل جشنواره به سفارتخانه‌های مختلف ارسال شود.

آشنا دوست با تاکید بر اهمیت برگزاری مسابقه پوستر و عکس در جشنواره‌های تئاتری خاطرنشان کرد: در زمان حاضر فضای مجازی امکان تبلیغات گستره‌ای را برای تئاتر فراهم آورده است اما رویکرد تئاتر ما با دنیا متفاوت است و همیشه حوزه تئاتر کودک و نوجوان، مظلوم واقع شده به همین دلیل برگزاری چنین رویدادهایی به رونق گیشه تئاترهای کودک و نوجوان کمک می‌‍‌‌‌کند.

وی اظهار داشت: فرصت ارسال آثار به این بخش از جشنواره تا سیزدهم آذر ماه است و تمدید نخواهد شد.

داوران بخش عکس در این دوره از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، حمید جبلی، سیامک زمردی مطلق و سیف‌الله صمدیان هستند. همچین آرش تنهایی، قباد شیوا و امیر اسمی داوری بخش پوستر جشنواره را بر عهده دارند.

ح ی / ح ی

نظر شما
ارسال نظر
فرمان نیکره

سلام من از شبکه آفیلم را راضی هستم خواهش میکنم فیلم قتل. آنلاین بخش بکنی